Unul dintre primii cehi care a descris mai detaliat experiența sa cu noul MacBook Pro cu Touch Bar, este Michal Blaha. Și trebuie spus că verdictul lui nu este foarte pozitiv. În cele din urmă, a returnat cel mai recent computer Apple pentru a reveni însuși la vechiul MacBook Air.
Este important de menționat că Michal Blaha își petrece jumătate din timp pe MacBook în macOS și jumătate în Windows (virtualizare prin Parallels), unde folosește diverse instrumente de dezvoltare.
Am folosit noul MacBook doar două zile. Touch Bar evidențiază diferențele fundamentale dintre macOS și Windows. MacOS este controlat prin comenzi rapide de la tastatură, practic nu aveți nevoie de tastele Fn (în timp ce în Windows aveți nevoie de ele și pentru comenzile rapide de la tastatură de bază). De aceea Touch Bar are foarte mult sens pe macOS.
(...)
Când lucrați în Windows, nu puteți face fără tastele Fn. Când programezi și mai mult, Visual Studio, diverse editori, TotalCommander, toate aceste aplicații au cele mai comune comenzi rapide de la tastatură construite pe tastele Fn.
Blaha a descris perfect diferența de filozofie de operare a celor două sisteme de operare și de ce Apple ar putea lipsi destul de ușor noul MacBook Pro de o gamă întreagă de taste funcționale. Dar dacă vă deplasați în Windows și le utilizați activ și pe un Mac, este posibil să aveți o mare problemă fără tastele funcționale.
Touch Bar este o suprafață tactilă cu afișaj, mat, fără relief. Nu oferă feedback dacă atingeți (și declanșați o acțiune sub deget) sau nu. Nu are feedback haptic.
Este logic să vă așteptați la un fel de răspuns când puneți degetul pe Touch Bar. Eu însumi, în timpul primelor mele interacțiuni cu noul MacBook Pro, mă așteptam ca banda tactilă să-mi răspundă într-un fel. Și asta în principal pentru că în astfel de cazuri, alte produse Apple reacționează la mine într-un mod similar.
Având în vedere unde Apple a implementat deja feedback haptic, se poate aștepta ca acesta să fie și viitorul Touch Bar-ului, dar deocamdată este, din păcate, doar un afișaj „mort”. În iPhone 7, răspunsul haptic creează dependență și îl cunoaștem de multă vreme, de exemplu, de la trackpad-urile din MacBook-uri.
Dar răspunsul haptic din Touch Bar ar fi bun mai ales pentru faptul că nu ar fi necesar să monitorizezi atât de des ceea ce faci de fapt cu degetul. Acum, o situatie destul de schizofrenica poate aparea de multe ori, atunci cand folosesti Touch Bar pentru a controla ce se intampla pe display, dar in acelasi timp trebuie sa verifici cu macar un ochi daca ai dreptate. Fără ușurare sau feedback haptic, nu ai nicio șansă să știi.
Touch Bar este în mod clar la început și ne putem aștepta ca Apple să-l îmbunătățească din punct de vedere hardware și software, totuși, așa cum subliniază Michal Blaha, deja „Touch Bar-ul este aproape genial pentru activitățile creative (editarea fotografiilor, lucrul cu video)".
Dacă Touch Bar și slaba sa utilizare în Windows ar fi fost singurul motiv, lui Blaha i-ar fi luat mult mai mult să se decidă, dar au existat multe alte motive pentru a preda noul MacBook Pro: MacBook Air de trei ani durează mai mult. bateria sa, îi lipsește MagSafe, prețul în creștere nu aduce performanțe atât de mai mari și Până acum, USB-C este destul de confuz. Ca un ultim punct negativ, Blaha descrie „consistența în creștere a UX a produselor Apple”:
– iPhone 7 (pe care îl am) folosește un conector Lightning la USB pentru încărcare. Nu îl voi conecta la MacBook fără o reducere.
– iPhone 7 nu are conector jack, iar căștile au conector Lightning. MacBook-ul are un conector jack, nu are conector Lightning, iar căștile iPhone nu vor intra în MacBook nici prin adaptor. Trebuie să port două căști, sau o reducere de la mufă la Lightning!
– Apple nu furnizează un cablu USB-C complet pentru transferuri rapide de date cu MacBook Pro pentru 60 de coroane. Trebuie să cumpăr încă una pentru 000 de coroane. WTF!!!
– Apple nu mi-a dat un cablu USB-C la Lightning nici pentru telefon, nici pentru laptop, ca să pot încărca iPhone-ul de pe laptop. WTF!!!
– Dacă pun MacBook-ul deasupra iPhone 7, MacBook-ul intră în somn. Ei cred că am închis afișajul. Misto :-(.
– Deblocarea MacBook Pro este distractiv atunci când porți un Apple Watch. Puteți scrie o parolă, puteți debloca cu o amprentă (Touch ID este rapid fulgerător) sau puteți aștepta ca MBP să deblocheze Apple Watch.
TouchID poate fi folosit și pentru cumpărături, pentru multe lucruri din sistem în care trebuie introdusă o parolă (de exemplu, pentru a afișa login-urile salvate în Safari), dar Apple Watch nu poate fi folosit pentru același lucru.– Haos în MacBook Air (ce se va întâmpla cu el?), linii de modele MacBook și MacBook Pro și mister complet cu privire la ce se va întâmpla în continuare. Nu cred că știu.
Michal Blaha descrie foarte potrivit în câteva puncte scurte câte (cel puțin deocamdată) decizii ilogice a luat Apple recent. Multe au fost deja discutate, cum ar fi faptul că pur și simplu nu poți conecta căștile de la iPhone 7, care au Lightning, la orice MacBook și, invers, trebuie să folosești un dongle sau că nu poți conecta un iPhone la un MacBook Pro fără cablu suplimentar deloc.
Dar cea mai importantă este probabil ultima remarcă despre haosul din liniile modelului, când cu siguranță nu numai Michal se confruntă cu o mare dilemă. Deocamdată locul celui mai nou computer rămâne la Air relativ vechi, ceea ce nu este suficient mai ales cu display-ul, pentru că, ca toți ceilalți, habar nu au ce se va întâmpla de fapt cu celelalte laptop-uri Apple. Cea mai viabilă cale, pe care am luat-o și eu în urmă cu ceva timp, pare să fie trecerea la vechiul MacBook Pro din 2015, care acum iese cel mai bun din punct de vedere preț/performanță, dar cu siguranță nu este o carte de vizită bună pentru Apple. dacă utilizatorii se vor uita mai atent după astfel de alegeri.
Dar din moment ce alte laptop-uri Apple rămân incerte, nu putem fi surprinși de clienți. Ce se va întâmpla în continuare cu MacBook-ul - va rămâne doar în modelul de 12 inchi, sau va fi unul și mai mare? Înlocuitorul MacBook Air este într-adevăr (și ilogic) un MacBook Pro fără Touch Bar?
Da, mulți dintre pașii Apple sunt ilogici, dar noul MacBook este pur și simplu mult mai bun decât modelele mai vechi. Eu însumi am un MacBook Pro 2016 fără Touch Bar și nu îl pot lauda suficient. La un preț cu 5000 mai mare decât modelul din 2015, obțineți un computer mai bun în aproape toate privințele. Singura reclamație ar putea fi conectorii...
Atâta timp cât sunt rapide :-)
Și cum te descurci cu rezistența ta? Experiența de mai sus mă sperie destul de mult, că noile mașini ar avea mult mai puțină rezistență :(
8-10h, practic la fel ca MB Pro 2015 cu specificații similare
utilizatorii scriu cu totul altceva...totuși, aș aștepta prima actualizare, pe de o parte, macbook-urile vor primi două generații de procesoare mai noi (se presupune că trec peste Keby lake) și, pe de altă parte, există speculații despre display-uri amoled. Personal, îmi place foarte mult noul Macbook Pro, dar ca orice prim produs dintr-o linie de modele noi, cu siguranță va avea bug-uri.
Dacă doriți un înlocuitor pentru vechiul Air, modelul de bază de 13″ fără TouchBar se va descurca bine.
13″ MBP cu TouchBar este, de asemenea, ok și nu prea are sens să mai așteptați un an, dacă cineva are acasă un MBP 13 2013 și mai vechi, merită să actualizeze astăzi.
Sunt mai precaut în privința modelului de 15″, costă 3500 USD într-o configurație rezonabilă și s-ar putea să aștept un an sau doi pentru a vedea care va fi experiența utilizatorului.
Macbook-ul de bază de 13″ este ok, dar mi se pare că pentru cei 7k inutile au tăiat suficient procesorul, din punct de vedere al performanței, dar s-ar putea să mă înșel.
Ceea ce mă sperie este faptul că, conform wiki, vechiul Macbook Pro de 13 inchi avea o baterie de 75Wh, iar cel nou are „doar” o baterie de 50Wh... și mă îndoiesc că ar reduce consumul cu aproximativ 40% pentru a obține aceeași rezistență.
Noul MBP are un afișaj cu luminozitate mare, poate că va ajuta să învățați cum să reglați intensitatea... oricum nu evaluez încă consumul, este foarte posibil ca într-un an durata de viață a bateriei modelelor actualizate. creștere similară cu MacBook de 12 inchi la începutul anului 2016, comparativ cu primul început de 2015.
Ei bine, așa poate fi. Modelul fără touch bar are cel mai slab procesor, așa că paradoxal poate fi mai bun cu rezistență decât modelele mai scumpe cu touch bar.
Model fără Touch Bar pentru o capacitate mai mare a bateriei decât modelul cu TB.
Din păcate, acea singură plângere este, după părerea mea, cea mai importantă pentru majoritatea utilizatorilor...
Înțeleg că acestea sunt probabil citate de la domnul Blaha, dar vă rog să-i corectați greșelile gramaticale și greșelile de scriere. Unele fraze nu au sens deloc („și nu conectez căștile iPhone la Apple nici măcar prin adaptor. Trebuie să poarte două căști sau un adaptor de iluminare audio!” etc.)
1. Tastele funcționale pot fi blocate în Parallels după cum urmează: Setări sistem/Tastatură/Comenzi rapide/Taste funcționale și adăugați Parallels Desktop.app. După aceea, tastele funcționale de pe Touch Bar vor fi afișate stabil. În plus, Parallels dezvoltă suport pentru acesta.
2. Cumpărați doar un cablu USB-C la Lightning și nu trebuie să aveți un încărcător pentru iPhone, deoarece acesta poate fi încărcat de la un încărcător MacBook Pro. Am cumpărat cel mai mic 29W pentru MacBook Pro, care vine cu MacBook 12′, încarcă atât MacBook Pro cât și iPhone.
3. În cazul căștilor, acestea țintesc, evident, cele wireless, pe care urmează să înceapă să le vândă. Acum câteva luni, Apple a întrebat utilizatorii dacă au folosit mufa pentru căști pe MacBook-urile lor, se pare că intenționează să o renunțe complet.
4. Tastatura este grozavă
5. Bateria tine 7-8 ore, dar am un i7 3.3GHz.
6. Cablul USB-C ar trebui să fie „activ”... pentru bani...
Nu mă pot abține, trebuie să scriu. Un alt titlu de tip click-bait? Așteptam cu nerăbdare transformarea anunțată a lui Jablíčkář și până acum schimbarea în rău pentru mine. În ultima lună și un singur articol constructiv: http://jablickar.cz/jak-blokovat-spam-a-pozvanky-v-kalendari/ altfel, deocamdată, mai mult ca Zbor ușoară...
Daca te gresesc si articolele sunt in pregatire, imi cer scuze.
Jablíčkař are curajul de a descrie obiectiv comunității Apple, printre altele, pașii Apple nu întotdeauna ideali. Să ne bucurăm că există cineva ca ăsta aici. Pentru că scrierea doar cu ochelari de culoare trandafir despre linia actuală de produse Mac ar fi popular, dar nu real. O mizerie greu de înțeles în linia de produse în combinație cu o perioadă de schimbare a mașinii absurd de lungă (să ne amintim că sub Steav s-a întâmplat de două ori în fiecare an - și anume devreme, la mijloc sau târziu) - pur și simplu nu este o carte de vizită bună. Scăderea rapidă a vânzărilor de Mac vorbește de la sine.
Deci mai mulți Jablickar ca asta - și poate datorită unor astfel de răspunsuri se va întâmpla uneori și camarazilor de la Apple.
Evident, nu ați înțeles deloc postul meu și nici postul lui René Becker. Ideea nu este în subiect, ci în forma pe care Jablickar.cz o folosește „proaspăt”. În mod paradoxal, a existat un articol despre modul în care „s-au gândit profund” la conținutul a ceea ce creau și ar dori să revină la articolele de fond. Din păcate, tendința articolelor „flame/hate/click-bait” continuă…
Experiență cu versiunea non-touch bar - totul este de top (afișaj, luminozitate, tastatură, viteza SSD și porturi, viteza dispozitivului în sine), nu am nicio problemă cu numărul și tipul de porturi), singurul lucru (și ceea ce este esențial pentru mine) este durata bateriei - în medie 6,5 ore la 50% luminozitate (Safari - dezactivat Flash, TextWrangler, cel puțin Word + Excel) - aceasta este o dezamăgire teribilă pentru mine. Am încercat și un film HD de pe Itunes după metodologia Apple - 75% luminozitate, ar trebui să dureze 10 ore - a durat 7. Cu singurul Apple a fost întotdeauna adevărat că durata de viață a bateriei a fost mereu la minim. Nu mai :-(
De acord, sunt cu o oră mai rău pe i7 la sfârșitul anului 2016 decât pe i7 anterior la sfârșitul anului 2013.
Aceasta descrie exact cum mă simt. Am opțiunea de a schimba modelul de anul trecut cu cel de anul acesta, dar pur și simplu nu vreau, pentru că din punctul meu de vedere, mi-aș face un deserviciu și în loc de un dispozitiv care funcționează, mi-aș lua o porcărie. necesitând, printre altele, doar reduceri pentru utilizarea cu alte produse Apple. Dacă nu învață o lecție cu următorul model, va trebui să fug de Mac ani mai târziu :-(
Anul viitor, nu veți dori un alt port decât USB-C. Un dispozitiv cu un USB-A Thunderbold vechi în portul de afișare va părea deplasat. În același timp, pentru astăzi este suficient să cumpărați un adaptor minuscul USB-C la USBA-A la 200 CZK.
Cablurile USB-C la Displayport sau HDMI vor fi standard, USB-C va fi pe încărcătoare, power bank-uri, monitoare, proiectoare de date etc. La naiba, a fi un pionier poate aduce mici probleme la început.
În plus, iPhone 8, presupun că va avea un încărcător USB-C și un cablu fulger - USB-C.-
asta e un alt rahat, cum îndrăznești să o faci
Deci vrei să ne spui că anul viitor, domnul FX va arunca toate dispozitivele pe care le-a cumpărat recent și le va înlocui cu altele noi, cu usb-c?
ok il iau
deci să așteptăm cu toții să cumpărăm o pisică nouă până anul viitor... (dacă se simte mai bine, ar trebui să fie până în noiembrie), și să nu cumpărăm una
pentru că evident noul Mac pentru PC nu este potrivit pentru anul acesta. pentru anul acesta, este un laptop gol
nu putem fi de acord cu asta?
(și anul viitor vor fi cupoane de reducere pentru celelalte dispozitive pe care trebuie să le înlocuiesc pentru a putea folosi usb-c?
…idiotule
Stimate domn,
este interesant cât de puțin este nevoie ca un asemenea plebeu și slab să-și facă curajul să insulte străinii chiar și într-o discuție tehnică. Tot ce trebuie să faci este să alegi un acronim anonim care nu înseamnă nimic, iar un avar de o viață devine dintr-o dată un om puternic.
Dacă nu ai imaginație, suficient intelect și dacă nu îți amintești că aceleași discuții au avut loc la scoaterea unității de dischetă, unității CD, scăparea portului paralel și înlocuirea USB-ului etc., atunci mai bine nu te faci de rușine. in public. Ca și atunci și acum, Apple a fost primul care a avut curaj.
Nimeni nu trebuie să-și arunce mașinile ca atunci, doar îmbătrânesc puțin mai devreme. Cele noi cu doar USB-C nu sunt un pas înapoi, ci un nou standard de câțiva ani. La urma urmei, cu toții tânjim după un singur conector pentru orice și iată, îl avem aici.
La fel cum unitățile și porturile îndepărtate de atunci puteau fi înlocuite, așa că și astăzi absolut totul se poate face prin USB-C. Nu înțeleg de ce ar trebui să mă deranjeze să cumpăr noi cabluri USB-C la HDMI pentru un computer la 80 CZK, un nou stick de memorie USB cu ambii conectori? Am și o a doua sursă USB-C pentru viitor și de câțiva ani. În plus, alimentează și iPhone-ul și alte dispozitive ale altor mărci. În sfârșit un conector universal!
Anul viitor, majoritatea computerelor vor fi așa, iar USB-A va părea învechit. În plus, alte dispozitive din casă vor avea treptat USB-C și va înceta nevoia de a deține cabluri suplimentare precum HDMI, Display port, mini display port etc.
Practic, el doar critică Apple pentru existența conectorului fulger, ar putea pune ușor USB-C în iPhone. În acest fel, veți avea nevoie de un singur cablu pentru tot.
Următoarea fază a USB-C ar putea fi implementarea unei interfețe ethernet. Dacă ar pune POE în prizele de perete și am putea conecta laptopurile la ethernet și la alimentare în același timp, ar fi grozav.
Ei bine, ești departe și îți amintești asta peste un an. :-))))
Asta te depășește, ține minte peste un an. Niciun computer nou nu va fi vândut fără USB-C. USB-A dispare treptat ca port serial și paralel. Cel mai rău lucru este că tu însuți vei dori USB-C fără să știi asta acum.
E o parere foarte naiva... :-/
Cum credeți că producătorii vor ignora standardul USB-C, nu îl vor instala în produsele lor, nu va dispărea treptat USB-A? Deci, băieți, aveți o părere foarte naivă.
Cel mai rău lucru este că tu însuți vei dori USB-C fără să știi asta acum.
Desigur, nu vor ignora USB-C, dar îl vor implementa treptat. Nu am un singur motiv să vreau unul încă și mă îndoiesc că se va schimba în curând.
Dar pur și simplu nu a fost așa la Apple. O persoană și-a cumpărat un Mac și nu a avut de-a face cu nimic. La fel ca la modelul de anul trecut... am despachetat cutia, am conectat linistit blitul, am introdus cardul de memorie de la camera, l-am conectat prin HDMI la monitor, am conectat iPhone-ul, am conectat EarPlugy (nu il conectez pe cel actual). mai)... Un an mai tarziu a sosit un model cu care nu s-a intamplat nimic nu o fac... Nu decat daca port cu mine peste tot peste 5-10 reduceri. Dacă ar face două USB-C și două USB clasice, nici nu aș spune cenuşă... Doar că așa e greșit și computerul este potrivit pentru uz casnic cu dock.
Ați putea enumera cele 5-10 reduceri de care aveți nevoie?
Cred că ceva de genul acesta este suficient: https://sandberg.it/nl-be/product/USB-C-Dock-HDMI-Plus-VGA-Plus-LAN-Plus-USB-Plus-SD
Dacă nu vă place, cumpărați altul: http://www.kabelmanie.cz/usb-huby_d320.html
Credeți că dacă am un încărcător minuscul USB-C de 29W de dimensiuni similare iPad-ului, USB-C, un cablu și unul dintre adaptoarele de deasupra în geantă, atunci îmi lipsește ceva de pe computer? La urma urmei, am ethernet, un slot pentru card SD, USB 3.1, HDMI 4K...
Dacă îmi amintesc bine, aceeași discuție a fost când Apple a scos unitatea DVD. Oameni ca tine au scris că nu au cu ce să instaleze programe, că trebuie să poarte o unitate externă cu ei. Îl mai porți?
Tu compari incomparabilul. Au scos unitatea DVD când oamenii practic nu au folosit-o ani de zile. USB-urile mai vechi sunt eliminate treptat acum, deoarece oamenii le folosesc masiv, iar USB-C este muzica viitorului (poate).
Reducerea este un dracu, nu chiar. Vreau să pot conecta doar căștile sau chiar un iPhone din mers, fără a fi nevoit să trag o asemenea monstruozitate. Cu MBP 2015, nu trebuie să port nimic în plus cu mine și este grozav.
Personal as avea nevoie de o reducere la casti, USBC-HDMI, un cititor de carduri extern, USBA-USBC si cu siguranta nu mi-am amintit inca totul...
Sunt de acord. Nu poți continua să insisti pe conectori învechiți. Unificat este calea logică, iar USB-C pare a fi un conector promițător. Am supraviețuit pierderii conectorului serial, SCSI, unității CD/DVD, conectorului VGA, FireWire, nu există niciun motiv să nu supraviețuim unificării. :)
Dar noile căști de la Beats și conectorul lor de încărcare USB Micro-B? „Cablu de încărcare USB universal (USB-A la USB Micro-B)”
După părerea mea, acest articol nu poate fi considerat autoritar, este o „recomandare” atât de slabă...
Am o mulțime de prieteni care au Macbook-uri, dar nimeni nu își dorește noul model și toată lumea este dezamăgită.
Am destui prieteni care au MacBook-uri și destui dintre ei se gândesc la noul model pentru că nu au de ce să fie dezamăgiți.
Deci sunt de acord că UX-ul este mai bun. Apple nu mai este o companie pentru profesioniști. În loc de profesioniști, ei încearcă să se adreseze clienților cu smiley-uri în bara tactilă :-)
Naiba cu reduceri și cabluri este un alt eșec al Apple. Cel puțin ar putea actualiza toate produsele, astfel încât conectorul USB C/Thunderbolt 3 să fie peste tot.
Și în ceea ce privește maxim 16 GB de RAM, acesta este un alt eșec Apple. Se pare că Apple consideră că cineva care poate rula o prezentare Keynote și poate rula Mail este un profesionist.
Poate Apple încetează să mai fie o companie pentru slovaci, care nu știu că Touch bar și USB-C au mult mai multe funcții și mai mult sens pentru profesioniști.
A fost Apple vreodată o companie pentru slovaci? Până acum, nu există nici măcar un magazin online pentru Slovacia.
USB-C va fi pentru profesioniști atunci când voi fi pe piață pentru dispozitive USB-C. Este mai interesant să faci dispozitive pentru Thunderbolt 3 decât pentru USB-C.
Cât despre Touch Bar, Petr Mara mai spune că nu este potrivit pentru profesioniști deoarece perturbă fluxul de lucru.
https://www.youtube.com/watch?v=CCO8nlDlFAM
Ah, cum a spus Petr Mára, trenul nu trece prin el...
Mulțumesc pentru videoclip, cred că va fi de la utilizator la utilizator, bara tactilă va fi perfectă pentru slidere de exemplu, vom vedea ce ne va aduce timpul. :)
„Mândria” Apple nu permite utilizarea USB-C în iPhone 8. Deși sunt de acord că ar fi un pas complet logic.
Mândrie și profit, din păcate. Ei nu au monopol pe USB-C, așa cum o fac pe fulger. Dar ați înțeles evident că primul conector universal, care combină totul, inclusiv sursa de alimentare, vine după zeci de ani. Multă vreme a fost doar un vis.
Necredincioșii ar trebui să știe că organizația de licențiere HDMI a lansat așa-numitul HDMI alternativ pentru specificația USB-C la 1.9 septembrie 2016. Au trebuit să recunoască că conectorul lor se va muta probabil pe USB-C. Organizația Display Port a lansat o specificație similară în 2014. Cred că s-a stabilit. Va exista USB-C peste tot.
Descrierea USB-C alternativă HDMI aici: http://www.usb.org/developers/presentations/USB_DevDays_Hong_Kong_2016_-_HDMI_Alt_Mode_USB_Type-C.pdf
Imaginea poate fi transferată prin USB pentru o lungă perioadă de timp datorită licenței MHL...HDMI le permite să plătească o zecime pentru fiecare dispozitiv, de asemenea pentru fiecare cablu, iar în momentul în care MHL-ul se răspândește, își vor pierde sursa de venit. Organizația displayport a făcut acest lucru, după părerea mea, în principal din cauza Apple, care probabil a împins pentru această mișcare. Ca și în cazul DisplayPort și Thunderbolt. Vesa (proprietarul DisplayPort), precum și Intel/Apple (creatorii Thunderbolt) s-au unit în esență acolo.
Cu toate acestea, ambele organizații vor trebui să plătească zeci pentru protocolul hdmi/display port de la producătorul monitorului și al computerului, chiar dacă va exista un conector USB-C pe ambele părți ale cablului. Nu numai conectorul are HDMI.
De aceea aștept extinderea rachetei.
Unde este problema?
Te înșeli, nu există nicio taxă pentru DisplayPort. MHL poate fi redat și prin USB, așa că ar trebui să aibă șansa de a înlocui HDMI... care atunci nu ar fi disponibil în unele dispozitive. Cu aceasta, alianța HDMI și-a asigurat locul pe piață
Vă mulțumim pentru avertisment, portul de afișare este licențiat, dar gratuit. Ai dreptate.
Nu văd o problemă în coexistența USB-C pentru Mac și fulger pentru iOS.
Nu fi supărat pe mine, dar construirea unui articol sub un titlu atât de provocator pe citatele unui utilizator care a returnat un MBP cu TB pentru că lucrează cu Windows care nu sunt optimizate pentru TB (lumea e surprinsă) mi se pare absurdă - mai ales după transformarea anunțată a lui Jablíčkár. :(
Consimțământ - articolul este în esență o transcriere a ceea ce a scris autorul original pe blogul său. Dacă aceasta este intenționată să fie o schimbare Jablickare, chiar nu a funcționat.
exact așa cum am scris mai jos, este o nebunie
Obișnuiți-vă, domnilor, sau înțelegeți că realitatea noastră sub Cook include și articole negative despre Apple. Noul MacBook Pro este drăguț și un individ ar putea fi mulțumit de el și ar putea învăța să trăiască cu limitările USB-C și, de asemenea, amintiți-vă că este diferit de fiecare parte a computerului.
Dar veți cumpăra un nou MacBook Pro pentru angajații companiei dvs.? Nu! Nu este ușor de utilizat. Un utilizator obișnuit nu este un maniac Apple și nu va înțelege niciodată de ce nu ar putea pur și simplu să lucreze cu un computer nou sau de ce ar trebui să se gândească cum să-l aranjeze astfel încât să poată lucra deloc. Prin urmare, consecința noilor MacBook Pro (pe lângă haosul general din linia de produse) va fi mai devreme sau mai târziu o scădere suplimentară a vânzărilor de Mac. Și începea să pară atât de promițător. :(
Articolul nu este deloc negativ, sunt citate din produsul unui bătrân de șaizeci de ani care și-a cumpărat un MBP nou și l-a returnat după o săptămână, pentru că i-a părut rău să plătească 60 de hârtii pentru el... mai mult, este destul de des contradictoriu intern, mai intai batranul incepe prin a spune ca neaparat are nevoie de 16GB de RAM si apoi ajunge sa spuna ca vechiul Air ii este de fapt suficient...si jumatate din puzzle este Windows...
Blaha e un prost și la Jablíčkář au decis că nu vor mai cita prostul, e libertatea internetului, toată lumea își poate publica prostiile pe blog.
Oricine este interesat de o comparație relevantă ar trebui să se uite, de exemplu, la videoclipurile Petrei Mára pe YT sau la videoclipurile lui Vladi Janeček de pe canalul său YT.
Vláďa Janeček este cel mai bine întemeiat expert Apple din Republica Cehă, a publicat multe cărți despre OS X și nu există nimeni în Republica Cehă cu amploarea cunoștințelor sale.
Petr Mára este un cuptor de publicitate ambulant pentru Apple, dar videoclipurile sale sunt interesante.
Insult-o pe Blaha doar pentru ca nu are pareri pozitive atat de rafinate despre noile MacBook-uri ca tine, asta e de prost gust!
Mai ales când din puzzle-urile lui Blaha reiese că el nu înțelege deloc rostul rangurilor...
Voi contribui puțin cu părerea mea... Când am citit despre scurgerile din timpul verii, chiar mă gândeam că noul MBP ar putea înlocui MBP-ul meu de 13″ din 2013, pe care l-aș vinde încă destul de mult. Chiar și în timpul prezentării, mi-a predominat sentimentul că voi cumpăra un nou 13″ cu TB. După ce am văzut prețul, mi-a pierdut pofta de mâncare și am decis să nu merg pe el. In caz ca astept macar primul review. Din păcate, am fost din ce în ce mai dezamăgit de noul MBP în fiecare zi. Iar faptul ca are doar USB-C/Thunderbolt 3 nu ma deranjeaza deloc. Nu vreau să defăim calitatea de construcție a MBP, care cred că este probabil încă ridicată, dar sunt mai preocupat de faptul că mă aștept să obțin un cablu prelungitor pentru încărcător și un cablu USB-C complet pentru Aceasta. În general, am un sentiment prost despre noul MacBook Pro, așa că voi vedea ce se întâmplă în continuare...
Mă gândesc să cumpăr un MacBook Pro de 15 inchi cu grafică dedicată. Pur și simplu nu sunt sigur cum se descurcă noile grafice AMD cu suportul OpenGL. Lucrez cu Cinema 4D Studio R16, unde folosesc mai multe motoare de randare (bias și unbias). Cu Nvidia, sunt obișnuit cu calculele folosind unități CUDA. A testat cineva performanța unui cip AMD?
Bănuiesc că AMD și CUDA nu merg împreună.
https://www.quora.com/Does-CUDA-work-on-AMD-GPUs
link interesant. Mulțumiri :-)
Dacă cineva are de cumpărat un iPhone 7 și un MacBook Pro, nu are nicio problemă să cumpere un cablu Lightning - USB-C pentru câteva sute de coroane.
Nu acesta este ideea, ideea este că acestea sunt dispozitive noi pe care, practic, nu le puteți conecta între ele cu un cablu atunci când aveți nevoie. Până acum a fost o chestiune de la sine, pe care Apple îl îngroapă din nou în sicriu.
Ei bine, mi se pare simplu. Apple pariază pe wireless de câțiva ani, iar utilizatorii săi simt la fel (nu s-a uitat niciodată înapoi la ei și nu cred că va începe acum). Nu am mai conectat iPhone-ul la computer de câțiva ani, gestionez totul prin iCloud când se întâmplă să îl încarc de la un power bank din afara casei (este mai rapid și am făcut-o așa chiar și când aveam un macbook anterior pro cu usb clasic). Am căști fără fir de câțiva ani (Beoplay H5 pentru sport, acum am înlocuit Bose cu Sennheiser PXC-550 pentru o ascultare obișnuită și ambele funcționează fără probleme). Am un mouse bluetooth și un dock la serviciu/acasă. În ceea ce privește funcția touchbar, este posibil să se determine în setări în care aplicații vor fi afișate implicit numai tastele F (deci în Parallels, se pot seta tastele funcționale să fie afișate mereu). Ei bine, cu sfatul modelului, mi se pare că este și destul de clar. În viitor, Air nu va mai fi folosit de ceva timp, iar MacBook-ul va rămâne ca variantă de bază de 12″, iar apoi MacBook Pro în variante de 13″ și 15″.
Și cum rămâne cu imposibilitatea extinderii memoriei de operare și chiar cu imposibilitatea înlocuirii discului. Ei bine, Apple a mers prea departe... Rămân și eu cu Air-ul de 4 ani și dacă circumstanțe nefavorabile mă obligă să cumpăr unul nou, voi alege din nou Air sau chiar Pro mai vechi.
Apple pur și simplu nu a înțeles bine...
Deci versiunea anterioară Pro nu permitea nici extinderea memoriei. Ai ce ai configurat. Cu toate acestea, cel puțin SSD-ul ar putea fi înlocuit.
Aici răspunsul este destul de simplu. Pur și simplu suportați faptul că un laptop, adică un computer mobil, va fi din ce în ce mai asemănător ca design cu un iPad, mai degrabă decât cu un computer desktop. Și, de asemenea, nimeni nu se așteaptă să-l demontați și să schimbați componente. Este o evoluție logică a dispozitivelor mobile, al cărei avantaj principal este că sunt portabile, nu sunt prietenoase cu bricolaj. Mai devreme sau mai târziu toată lumea va ajunge la asta.
De asemenea, nu mă refer doar la noul MBP când vine vorba de ștergere, dar nu m-aș întoarce la vechea Retină, a avut și problemele ei, precum desprinderea stratului antireflex de pe display etc. Aerul este deja un artefact istoric, dacă în prezent este suficient, nu există niciun motiv să îl schimbați imediat, dar să îl cumpărați astăzi ca o mașină nouă? Nu chiar.
corectare: nu chiar „la răpire”, ci „la răpire” ;)
Când îmi evaluez realist nevoile personale, când nu mă mai ocup de grafică sau video la fel de mult ca înainte, Air este mai mult decât suficient pentru nevoile mele, iar un iPad Pro cu husă pentru tastatură mi-ar fi de asemenea suficient. Ceea ce mă frapează la cartea PRO nu este doar lipsa de conectivitate sau conectivitatea complicată cu iPhone și alte periferice non-Apple, ci mai ales imposibilitatea înlocuirii SSD-ului. De ce? La urma urmei, a fost o chestiune de 10 minute. Cred că este o greșeală pe care l-aș putea ierta pentru o carte de bază. Dar nu cu PRO. Dar înțeleg că Apple se concentrează din ce în ce mai mult pe mulțimea copleșitoare de așa-ziși utilizatori obișnuiți, iar cei care doresc cu adevărat să creeze ceva profesional ar trebui să cumpere o mașină mare cu 120.000 XNUMX NOK. Dar așa să fie. Un adevărat profesionist îl va câștiga ușor și rapid. :-)
Jirka, esti un prost si pentru ca habar nu ai ca amintirile la bord exista de ceva vreme, indiferent de faptul ca posibilitatea de a inlocui ssd-ul este mai degraba teoretica, pentru ca singurele discuri alternative de la owc au un consum relativ mare si scurtează semnificativ durata de viață a bateriei.
Aproape că aș încerca să ghicesc dacă nu sunteți direct domnul Troubelín Blaha?
Atâția proști într-o singură discuție ar dura mult timp pentru a găsi.
Blaha este un prost, doar un prost s-ar întoarce de la noul MBP Retina la vechiul Air cu un panou TN și parametri groaznici și rezoluție învechită.
Singurul lucru cu care se poate conveni este absența Magsafe-ului.
A numi pe cineva prost doar pentru că are priorități și utilizări diferite decât tine este o prostie din punctul meu de vedere...
MacBook Air este un shunt învechit, cineva care are de ales între un nou MacBook RETINA și un vechi Air și alege Air nu merită altă etichetă decât un prost, vei conduce și un Trabant când i se va da de ales între un Trabi și un VW Passat?
Retina nu este Sfântul Graal. Nu toată lumea își dorește și tânjește după el, este doar un „sentiment” făcut din creioane colorate. Personal, nu-mi este deloc dor de Air. Sunt un prost atunci? Așa că repet, a numi pe ceilalți proști pe baza diferitelor lor priorități este o insultă jalnică și stupidă care te face prost. :-)
Da, ești, doar prin numărul de greșeli de ortografie pe care ai reușit să le înghesui în acele câteva propoziții, s-ar putea chiar să fii un sărac. În ciuda faptului că retina nu are nimic de-a face cu „simțirea” culorilor :-) Fiecare dintre panourile retinei are o gamă diferită.
Nevoia ta de a-ți stimula propriul ego sărac nu numai prin prostii ridicole, ci mai ales prin insultarea altora doar din cauza opiniilor diferite, spune multe despre tine. Și nu e frumos. Dar nu te voi insulta în niciun fel, te poți descurca perfect pe cont propriu. Punct din partea mea.
Nu e vorba de opinie, ci de bun simt. Totuși, explicând cuiva că retina nu are nimic de-a face cu „sentimentul” creioanelor, adică cu gama, că Air este resturi antediluviane... #neprețuit :)
Air poate fi o gunoi antediluviană, dar astăzi este singurul laptop Apple care se potrivește unui birou cu mai mult de 1 angajat. Deci prostul nu este cel care cumpără Air, ci cel care a micșorat astfel sfaturile modelului de la Apple. Toate MacBook-urile noi sunt inutilizabile pentru birou.
Cumpăr Mac-uri pentru companie de 20 de ani și nu am experimentat niciodată o asemenea deznădejde ca acum. Și deși chiar nu-mi place, am cumpărat 2 Airs săptămâna aceasta.
Care este inutilizabilitatea biroului? Ei bine, nu este că sunt încântat de noile MacBook-uri, dar nu prea înțeleg asta...
BTW, noul MBP13 este mai mic decât Air 13 inițial, cântărește la fel (diferență de 20 g), are retină și Intel puternic, așa că a scrie că Air este singurul care poate fi folosit la birou este un argument ca un tractor este singurul potrivit. vehicul pentru marile orase.
Ești serios un idiot, pentru că Air este o gunoială prea scumpă, doar din cauza acelui panou TN oribil. Cei care nu vor performanță au modelul Core M de 12″, iar seria 2015 Pro este încă la vânzare, așa că chiar dacă cineva nu vrea reduceri și nu are atâta nevoie de cel mai puternic fier de călcat, cel din 2015. modelele sunt încă în magazin ca CTO. Totuși, de la introducerea modelului de bază de 2.0GHz Pro fără TouchBar, nici nu mi-aș cumpăra un CoreM, dacă te gândești să cumperi un MB12 cu CoreM, singura opțiune care are puțin sens este cea de 1.2GHz/512GB. 2016 (durată de viață mai lungă a bateriei și puțin mai puternică decât același model din 2015)... DAR pentru prețul de 47 NOK, recomand să luați în schimb un MacbookPro 990 basic 13 fără TouchBar, există deja două porturi USB, performanța unui cu drepturi depline 2016GHz i2.0 este în altă parte decât CoreM, nu trebuie să vă faceți griji pentru zgomot și este ceva mai greu și costă aproape la fel... 5 NOK
Avantajul MacBook-ului CoreM 12” este mobilitatea maximă, deci este potrivit pentru cineva care este obișnuit cu Air de 11.6”.
Chiar și originalul MBP13 RETINA 2015 este doar puțin mai greu decât Air și oferă un panou IPS incomparabil mai bun, este vizibil mai puternic și are o durată de viață foarte bună a bateriei. MBP13 2016 fără TocuhBar este oferit în mod clar ca un succesor al 5” Air, datorită vitezei reduse de ceas a i2.0 la 13GHz.
Singura persoană care înainte de 2013 Air ar putea avea sens este cineva care l-a conectat la un panou extern de cele mai multe ori... dar oricum nu poți conecta niciunul dintre noile panouri 4K/4K la Air... Air are un maxim rezoluție de 2560×1600 făcându-l nu numai înapoi, ci complet inutilizabil în viitor... (sunt sigur că sunt o mulțime de proști pentru care o sută este de ajuns) dar este sfârșitul anului 2016, nu 2009, deci argumentul ca de cele mai multe ori am Air-ul conectat la un panou extern si el cade plat. Din 2013, când a fost introdusă noua retină, Air este o linie moartă.
Trebuie să înțelegem premisa de bază...
Air 11.6” succesor al Macbook-ului 12 Core M
Air 13″ succesor MBP 13 2016 nonTouchBar 1.4/1.6GHz până la 2.0GHz/2.4GHz
MBP13” 2015 Succesor MBP13 2016 TouchBar 2.7/2.9/3.1GHz până la 2.9/3.1/3.3GHz
Air13 este mai mare decât MBP13 din 2016 și ambele cântăresc la fel:
https://www.youtube.com/watch?v=F8JMewmHtbk
De fapt, dezbaterea este despre altceva, toți cei care apără atât de mult seria Air nu au bani pentru Pro, sau le pare rău să cheltuiască banii pe un laptop mai bun, nu mai e nimic, este si cazul cuptorului despre care este vorba in articol Bravo. Pur și simplu preferă să conducă un Trabant ieftin decât să plătească în plus pentru un Subaru.
Felicitări lui „A1...”. Te-ai coborât la nivelul alegătorilor Zeman. Și încă puțin și s-ar putea chiar să le depășești tiparul.
L-am votat pe Zeman pe baza recomandării Excelenței Sale Andrew Schapiro de la Ambasada SUA, în ciuda opoziției puternice a membrilor așa-numitei „Cafe din Praga”, care sunt atât de proști încât își publică declarațiile pe un Macbook Air. , de aceea candidatul lor Karel Schwarzenberg a pierdut alegerile, a avut echipa cu echipament tehnologic înapoiat. În echipa noastră Zeman, toți aveam MBP Retina, chiar și Mynář, doar domnul președinte avea Slivovici.
Bine. Ești tânăr, arogant, bogat și nu-ți plac oamenii. Deci, de fapt, chiar dacă ai avea ceva de spus, tot nu are valoare. Pentru că înjuri și dai cu piciorul în jur ca un păcăleș. Atrageți atenția asupra ortografiei, pe care apoi vă denigrați. Și ai prefera să transformi o dezbatere obișnuită din sat într-o luptă, dar tot ai fugi de ea. Ca să nu ți se întâmple ceva cu un gadget scump cu care îți place să te împodobești.. Nu este „Majk je panák” modelul tău? Sau nu esti tu?
Dacă a existat un „admin”, atunci ești doar un candidat pentru asta, fiind nevoit să faci un alt profil „cool” pentru „nevoia” ta
Trebuie să fie greu să fii prost și sărac în același timp, altfel nu îmi pot explica o reacție atât de incredibil de stupidă. :)
Nu-mi mai place raportul preț/performanță pe noul Macbook. Macbook-urile timpurii erau mașini Unix de o valoare bună în comparație cu ceea ce era disponibil la acea vreme. Dar noile Macbook-uri au devenit destul de scumpe și, în comparație cu piața, nu mai sunt atât de avantajoase. Un fel de touchbar este o fură pentru mine, mai ales că de cele mai multe ori am nevoie de o tastatură mare, un mouse și două monitoare externe de 24 inchi. Aruncarea conectorilor USB este, de asemenea, o greșeală. Înțeleg că ar putea fi bine pentru lucrul din mers, dar pentru muncă nu este o îmbunătățire enormă. Apple m-a dezamăgit, merge la vale.
OK pentru a împacheta fetele, dar nu este cu adevărat utilizabil la serviciu
I-am promis domnului Blaha la cererea proprie pe Twitter că îi voi scrie un comentariu despre iluziile sale despre noul MBP 2016, așa că iată-l (ceea ce este între ghilimele sunt citate din blogul original al lui Michal Blaha).
Fiind unul dintre primii cehi, am avut la dispoziție un nou MBP13 fără TB și cu TB, iar acum am pe birou un nou MBP15 de două zile, pe care îl returnez la reseller în weekend.
TouchBar-ul este perfect OK, este intuitiv și plăcut, este grozav de folosit, dar nu este o caracteristică obligatorie.
Principalul avantaj al noului MBP 2016
În primul rând este sunetul, este grandios... cel mai bun care a fost vreodată.
Pe locul doi se află posibilitatea reîncărcării din mers de la o bancă de putere prin usbc.
Pe al treilea rând, o intensitate mai mare a luminozității și o gamă mai largă a afișajului. Personal, prefer display-urile din linia de produse retina 2015.
Dezavantajele noului MBP2016.
În mod clar, absența unui seif de stocare... asta nu dezbate.
Pentru modelul de bază nonTouchBar, doar două porturi USB.
Anunț mozaic al domnului Blaha:
„Dar refuz să codificăm culorile sau să descriu care – imposibil de distins vizual – cablul USB-C este pentru încărcare și care pentru transferul rapid de date”
Așa că aruncați încărcătorul la gunoi și folosiți un singur tip de cablu, nu este nimic mai ușor. Atunci nu trebuie să marcați nimic.
„Performanță/preț. Notebook-ul a costat cu 30% mai mult decât un MacBook Pro de 13” comparabil în 2014 (performanță CPU +- aceeași, grafică de 3 ori mai lentă, disc de 4 ori mai lent) cu o rezistență efectivă cu 25% mai mare. Creșterea performanței nu se potrivește cu creșterea prețului. Începând cu 2011, MacBook-ul era comparabil ca preț cu mașinile similare Windows. Acum prețul crește cu 1/3 peste calitatea și performanța mașinilor similare pentru Win, fără un motiv aparent.”
O să mă opresc aici pentru că „fără motiv aparent” ești din nou dezlegat, pentru prima intervenție pe termen lung a CNB asupra cursului de schimb al coroanei, pentru a doua un impozit pe vânzări mai mare decât în SUA, iar pentru al treilea, creșterea generală a prețurilor tuturor revânzătorilor premium cehi, care a avut loc acum aproximativ doi ani
Alte prostii non plus ultra:
„Acum prețul crește cu 1/3 mai mult în comparație cu calitatea și performanța similare cu mașinile pentru Win”
Va rog sa-mi dati un link catre mai multe masini cu calitate si performanta asemanatoare cu Win, pentru ca urmaresc piata laptopurilor, dar nu exista pe piata un laptop comparabil cu MBP...
conditii:
sunet de aceeași calitate ca MBP (baf nu există un astfel de laptop Win)
construcție unibody din metal (daf nu există un astfel de laptop Win)
durata de viață reală a bateriei comparabilă, nu o valoare a hârtiei (baf nu există un astfel de laptop Win)
un nivel comparabil de liniște în timpul funcționării laptopului (daf nu există un astfel de laptop Win)
la fel de rapid SSD (real, nu valoarea hârtiei) (baf nu există un astfel de laptop Win)
cel puțin un panou QHD+ IPS...
Veți găsi o mulțime de laptopuri care pretind că au performanțe similare, dar niciunul dintre ele nu are o durată de viață comparabilă a bateriei, niciunul nu are o construcție unibody din metal, niciunul nu este comparabil de silențios... ca să nu mai vorbim că niciunul dintre ele. au OS X.
Știi multe despre calitate, dacă ai vedea standardul de calitate pentru laptop Dell XPS13 Windows dezasamblat, ai înțelege că este un conglomerat chinezesc ieftin de electronice din plastic între două plăci de aluminiu (apropo, cu o prezentare plată teribilă). .
Thinkpad X1 Carbon (de care majoritatea utilizatorilor de Windows sunt mândri) are o unitate SSD destul de rapidă (la nivelul MBP2015), de fapt atinge viteza primelor unități SSD de pe interfața SATA3, adică vitezele reale de scriere și citire sunt de aproximativ zece ori mai lente decât în MBP2016.
Câteva comentarii la observațiile dvs.:
„Apple nu furnizează un cablu USB-C complet pentru transferuri rapide de date cu MacBook Pro pentru 60.000 NOK. Trebuie sa cumpar altul cu 500. WTF!!!”
Du-te spânzură-te.
„Apple nu mi-a dat un cablu USB-C la Lightning nici pentru telefon, nici pentru laptop, astfel încât să pot încărca iPhone-ul de pe laptop. WTF!!!”
Spânzurați-vă sau cumpărați o reducere.
„Haos în liniile de model ale MacBook Air (ce se va întâmpla cu el?), MacBook și MacBook Pro și un mister complet cu privire la ce se va întâmpla în continuare. Nu cred că se cunosc pe ei înșiși”.
Nu există haos în liniile de model, trebuie doar să înțelegeți o gamă limitată de gânduri:
premisa de baza...
Air 11.6" al cărui succesor este Macbook-ul 12 Core M.
Air 13” al cărui succesor este MBP 13 2016 nonTouchBar (1.4/1.6GHz până la 2.0GHz/2.4GHz)
MBP13” 2015 al cărui succesor este MBP13 2016 TouchBar 2.7/2.9/3.1GHz până la 2.9/3.1/3.3GHz
Mai este ceva de înțeles greșit? Cele trei linii: (sale Air) Macbook (CoreM) și MacBook Pro sună ca haos? Alți producători au în mod normal 150 de modele diferite pe piață în același timp și spuneți că Apple are haos în el?
„Apple nu furnizează un cablu USB-C complet pentru transferuri rapide de date cu MacBook Pro pentru 60.000 NOK. Trebuie sa cumpar altul cu 500. WTF!!!”
Dacă plătesc 60k pentru un laptop, poate că cei 500 nici nu contează. Ceea ce ma deranjeaza mai mult este faptul ca voi afla abia dupa achizitie si pierd timpul cumparand alt cablu. Asta chiar m-ar enerva. Apple ar fi putut crește prețul cu 500 CZK și ar fi inclus cablul.
„Apple nu mi-a dat un cablu USB-C la Lightning nici pentru telefon, nici pentru laptop, astfel încât să pot încărca iPhone-ul de pe laptop. WTF!!!”
Cumpărând din nou un reductor - aceeași problemă, trebuie să mă duc să-l cumpăr. Plus că acum am o reducere suplimentară de purtat.
Sunetul grandios de la difuzoarele laptopului arată bine pe hârtie, dar cât de des îl voi folosi? Când sunt acasă, am difuzoare externe, care desigur sunt mult mai bune decât cele încorporate. Când sunt pe drum, de obicei ascult prin căști => utilizare aproape zero.
Prin urmare, creșterea prețului este de neînțeles din partea Apple. Dacă ar reduce prețul sau l-ar lăsa la fel, tot aș înțelege, dar își pierd clienți inutil așa.
Cei care își folosesc creierul vor comanda imediat un reductor și un cablu la cumpărarea unui MBP în Apple Store, oferta este suficient de largă, chiar și YTber Casey Neistat, care nu a prins prea multă deșteptate, a comandat imediat un MBP cu reductor. si un cititor de carduri...
BTW toată lumea comandă automat imo de reducere „usbctousba”... Utilizatorii de pixeli se descurcă cel mai bine cu noul MBP, au un cablu care funcționează direct de la Google.
Dacă ar folosi creierul la Apple, nu ar trebui să forțăm utilizatorii să gândească pentru producător. Și utilizatorii să cheltuiască efort și bani pentru a netezi greșelile tovarășului din Cupertino.
Nu ca as fi de acord cu detractorii, dar daca imi cumpar ceva cu 60k o sa ma mai gandesc putin, daca nu si imi e scump, ma duc la un magazin unde ma vor da sfaturi. .
Personal, cred că acest scuipat pe Apple pentru câteva cabluri este jenant. Cred că într-un an sau doi pur și simplu nu va trebui să mă ocup de asta, pentru că USB va fi în sfârșit standardul. Apple chiar are probleme mai mari decât un cablu prost care este pe stoc.
Aș lua așa ca punct de plecare, dar:
Air 13” al cărui succesor este MBP 13 2016 nonTouchBar
– Cu toate acestea, prețul spune altceva, Air poate fi cumpărat o dată la două luni la Elektre cu 25, față de MBP cu 45.
Pentru mine, nu există un înlocuitor echivalent chiar și pentru o porcărie prea scumpă de 12 inchi fără USB atunci când o încarc (o fac tot timpul) + am un USB plin momentan și îl folosesc ocazional, așa că aș avea nevoie cel putin 3 cu alimentare :-(. In plus are un procesor mai lent decat iPhone-ul sau vechiul meu Air.
Faptul că MBP este pentru profesioniști și că este puternic și scump nu mă deranjează deloc, mă preocupă un OS stabil și o performanță medie (sau sub medie).
Singurul lucru care mă deranjează la Air este că are un afișaj prost.
Nu poți compara prețul, CoreM de 12 inchi costă, de asemenea, aproape de două ori mai mult decât MBA de 11,6 inchi... în realitate este succesorul MBA de 11.6 inchi, precum și nonTouchBar MBP2016 cu două usbc este de fapt succesorul lui. 13″ Air (este cel mai ieftin), este mai mic decât 13″ The Air, cântărește la fel și dintre toate noile MBP-uri este cel mai puțin puternic Intel de 2.0 GHz (din nou așezat lângă Airum de bază de 1.4 și 1.6 GHz) , este succesorul logic al Retinei...
Cu toate acestea, adevărul este că chiar și MBP 2013-2015 13″ Retina este doar cu aproximativ 300 g mai grea și puțin mai adâncă decât 13″ Air... așa că Air nu a avut prea mult sens în opinia mea de câțiva ani din cauza panoului TN sărac cu rezolutie scazuta. (poate doar pentru cei care l-au conectat permanent la un display Thunderbolt)
„În plus, are un procesor mai lent decât iPhone-ul sau vechiul meu Air.” Nu este așa, nu poți compara ARM (iPhone/iPad) cu Intel... ca în GeekBench ar putea avea un scor similar, dar ARM , chiar dacă astăzi este destul de puternic, este pe x86, îi lipsesc multe lucruri, îi lipsește AES NI și multe altele...
Sigur, încerc doar să spun că nu există un înlocuitor pentru Air-ul încorporat de la Apple, pentru că nu sunt dispus să plătesc mai mult de 40k pentru un computer mediu (îl folosesc pentru lucruri mici cu multimedia și lucruri care pot" nu se face pe un iPad sau iPhone).
Dacă Air a costat 30k și Pro 35k, atunci probabil că da, pentru că are un afișaj mult mai bun, dar Air poate fi cumpărat foarte bine pentru 25k (cel mai mic model care îmi este suficient) și invers pentru 45 Pro, asta e. doar prea mult.
Deci, de îndată ce Air se termină, nu am de ales și va trebui să tai MAC. Haide :-(.
Și cel mai rău lucru este că Windows nu este rezolvat și Linux nu are iTunes. Pe scurt, sunt incantata ;-).
Trebuie să-mi cer scuze pentru informațiile greșite. MacBook Pro i7 3.3GHz cu TouchBar chiar mi-a rezistat la început doar 4 ore. Până la urmă, nu m-am gândit și am început să caut. Dropbox a fost de vină, a folosit multă putere, a trebuit să-l dezinstalez, să-l instalez și să am totul sincronizat din nou. Problema a dispărut. Acum scriu 50 min. in Pages, sunt pe WiFI 2.4GHz, luminozitatea display-ului este de aproximativ 80%, AirMail ruleaza in fundal, bateria este la 90% si laptopul arata 7:00.
https://uploads.disquscdn.com/images/d77d03e812274b0ef4f5a7b993529780c07230153e0586f6043493bf2b9df574.jpg
https://uploads.disquscdn.com/images/6a2034d52f7d852efbd74ca9deea44a895c50688407fcb143b2e5d2e51da97c8.jpg
Oamenii care iau un computer ca unealtă (lopată) - nu ca un simbol de statut (care este adesea lipsit de sens, deoarece pisicile nu sunt cele mai scumpe dispozitive pe care le pot cumpăra), gândește-te de două ori.
Unibody este o risipă și o precizie a tehnologiei, aliajul de carbon este mult mai durabil. Un pic din orice este posibil, dar este și semnificativ mai ușor.
Oamenii folosesc sunetul NTB acasă doar dacă au un desktop și nu este nimeni acolo care să îi deranjeze. Afară, în cor cu ceilalți, unul își pune căștile. Altfel, acasă am un desktop sau cutii în dock
Cat despre anduranta, exista laptopuri care pot rezista chiar si 22 de ore, dar serios, cine trebuie sa lucreze asa fara sa fie incarcat? Oricum, 8h începe să devină standard pentru Windows (pentru modele de calitate, nu rahat pentru 10 mii)
Viteza discului este în mare parte inutilă, deoarece pentru video (singurul lucru în care poți citi diferența dintre 600MB și 1600MB) oamenii mai au extern
Osx este inutilizabil într-o corporație, windows x nu este perfect, dar are funcții avansate care lipsesc în osx. Osx nu are nimic din ce să îi lipsească Windows. Nu este că nu poți lucra pe osx, e ok, dar sunt ok și Windows și parțial Linux.
Conectivitate la porturi comune, inclusiv modem, ecran tactil, stylus...
Dock wireless de mare viteză
Performanță mai mare la același preț
Profesioniștii care nu stau toată ziua într-o cafenea vor ajunge la seria T sau X.
Am avut aliajul tău de plastic X1 Carbon în mâini și este un gunoi cu afișaj de proastă calitate... btw există unul de vânzare pe nyx la 20k.
Problema cu toate laptopurile Windows cu 22 de ore „ultima dată” este că sub sarcină rezistența reală este de abia 3 ore.
Viteza discurilor este inutilă doar pentru cineva care trebuie să justifice achiziționarea de gunoi ieftine, cum ar fi X1 Carbon, cu un SSD SOHO lent, care este complet nepotrivit pentru lucrul în segmentul enterprise.
Nu-ți face griji, macbook-ul tău PRO îmi amintește de cutiile de bere zdrobite undeva lângă un container
Dețin ambele, Lenovo X1 carbon corporativ și MB Air personal.
X1 Carbon ca aproape !! 2x!! mașina mai scumpă rămâne în urmă cu Air în absolut orice, adică durata de viață a bateriei, stabilitatea sistemului (folosesc RHEL 6.7 și Winy), procesare, viteza sistemului de operare. Dar ceea ce mă aduce cu adevărat în genunchi este display-ul X1, poate cineva de la Lenovo să creadă serios că este comparabil cu Air? Nu trebuie să sugerez cum s-ar compara acest laptop cu MB Pro, nu-i așa?
cate generatii de x1 carbon si ce model de mb air ai? ce geamuri ai pe el?
puteți explica ce este în neregulă cu procesarea carbonului x1? și ți se pare RHEL instabil? deși probabil depinde de ce faci cu el, poate ai putea trece la actualul 7.3
si nu cred ca vrea cineva sa-l compare cu aerul, asta ar fi o insulta la adresa carbonului. aerul nu are caracteristici de securitate (probabil de aceea nu il ai la serviciu, cel putin asta presupun pe baza rhelului), are conectivitate slaba, indiferent de posibilitatea de reparatii si durabilitate
Air are cele mai proaste afișaje din gama Mac, este cea mai proastă alegere posibilă și, totuși, este un instrument de lucru mult mai bun decât X1 Carbon.
Aerul nu merită de a face astăzi, noul Pro este mai mic decât vechiul Ait și ambele cântăresc la fel.
Chiar și în versiunea populară de bază pentru 47k, Pro este mai bun decât Air în orice.
X1 Carbon este un reprezentant tipic al laptopurilor Windows de calitate scăzută.
Ei bine, noul macbook pro cu gaybar este un reprezentant tipic al laptopurilor macOS de calitate scăzută, acestea pot da mâna :]
Îmi puteți spune Kk ce caracteristici lipsesc în macOS în comparație cu W10?
kk lipsesc BSOD, grămezi de drivere stricate, funcții de repornire automată, caracteristici MS Crash, funcții de nas*ting ale utilizatorilor, funcții de încetinire a Windows, funcții de spyware și telemetrie și antivirus MS Windows excelent, nu cunosc un magnet mai bun de virus decât Widle.
Ei bine, voi da un exemplu de astăzi. Trebuia să mă uit la contabilitatea noastră, nu sunt contabil și nu o am instalată pe PC. (dar nici nu conta, ruleaza pe server). Am folosit virtualizarea aplicațiilor. adică rulez aplicația pe server, dar o pot vedea la mine.
și exemplul drept numărul 2, nu aș scana ceea ce am nevoie pe imprimantele multifuncționale de rețea canon, pentru că (deși este un model de rețea mai înalt) nu fac drivere pentru mac/linux (fă-le doar pentru imprimare, nu pentru funcții avansate ale imprimanta)... dar trebuia să pun un stick USB acolo și să-l scanez pe el, apoi să îl pun în mac, care nu are conector pentru el, așa că ar trebui să iau un dongle si apoi l-as trage acolo.. asta ar merge :)
— asta mi-ar lipsi astăzi dacă n-aș avea ferestre
Aș compara osx cu Windows 10 Home Edition. întreprinderea dispune de tehnologii avansate de securitate și de rețea de care OSX nu are. Nu am nicio îndoială că pot fi înlocuite parțial de unele aplicații terțe, dar nu mai vorbim de osx
apoi există niște prostii, cum ar fi suport copleșitor pentru majoritatea aplicațiilor (este ușor să găsești ceva care funcționează pe Windows, dar nu funcționează pe Mac-uri, iar pe Mac-uri este invers - din păcate, acestea sunt lucruri care sunt pur și simplu folosite în companii, este trist, dar oamenii cu ea trebuie să trăiască și să lucreze și de aceea fiecare utilizator de Apple conduce o copie de rezervă a Windows), suport hardware și driver (deși uneori se întâmplă ca dispozitivul să fie un prost și driverele să nu eșueze (ceea ce nu este vina). de MS, ci a furnizorului de hardware/driver) - deci este mai bine dacă există vreunul, posibilitatea să fie, mai mult decât niciuna, suport pentru atingere, modul tabletă, ePen...
1. Nu te referi la desktop la distanță? În mod normal, este disponibil un client pentru macOS pentru a se conecta la Windows. Dacă te referi cu adevărat la virtualizare, ce instrument de virtualizare lipsește din macOS?
2. Întâmplător, avem și o imprimantă multifuncțională Canon. Nu toate driverele sunt cu adevărat disponibile pe serverul european, dar sunt disponibile gratuit pe Canon SUA.
Așa că ți-ai amintit două lucruri pe care le-am infirmat imediat. Cu toate acestea, aș dori să subliniez că există într-adevăr programe specifice doar pentru Windows, precum Loxone config pentru configurarea automatizării casei. De aceea am Parallels și îl voi rula pe Windows acolo în cel mai scurt timp. În caz contrar, este posibil doar într-o măsură foarte limitată.
Nu mă refer la zona îndepărtată
Nu mă refer la un instrument de virtualizare în sensul de paralele, player/stație de lucru vmware, cutie virtuală
Nu as spune ca ai infirmat ceva, poate nu ai inteles. faptul că există în general o disponibilitate mai mare a software-ului și a driverelor pe Windows este bine cunoscut, dar nu mă voi certa cu tine despre asta, este inutil
fiecare sistem de operare are propriul software specific, totuși, în general, este adevărat că dacă lucrezi pe Windows, vei fi cumva de acord cu alte persoane și vei vinde munca ta. dacă lucrezi pe osx, atunci folosești aceleași ferestre ca și pe virtual. daca ti se pare ok si comod sa ai grija de 2 sisteme in loc de unul,... pentru mine, spune-i usurinta in utilizare, nu-mi pasa ;)
1. Probabil că nu ești bine informat, toate instrumentele de virtualizare există pe macOS. De asemenea, puteți să vă uitați la contabilitatea din macOS.
2. Dacă există vreun software care nu este pentru macOS, acesta va fi lansat folosind Parallels în modul de coerență, când pictograma este pe desktopul macOS și nici nu veți ști că caseta virtuală a pornit. Pentru jucători, există drivere Windows pentru mac, se numește BootCamp, deoarece computerele mac sunt computere normale pe care poți rula atât macOS, cât și Windows.
Doar mulțumiți-vă să rulați totul pe un Mac. Nu puteți rula software doar în Windows, care, pe de altă parte, este doar pentru macOS și există o mulțime de ele.
După ce am trecut de la Windows la Mac în 20 după 2013 de ani, am devenit mai eficient la locul de muncă pe computer, nu-mi pasă de drivere, setări și alte probleme de întârziere. De fiecare dată când configurez un computer Windows pentru un coleg, nu sunt surprins. Chiar săptămâna trecută, pe un laptop Lenovo cu o instalare curată de Windows, nu s-a putut adăuga un utilizator, în noul meniu Setări W10, chiar și prin panourile de control, s-a oprit doar după ce s-a făcut clic pe Add. A trebuit să le adaug cu o linie de comandă. Mulțumesc, chiar nu vreau Windows ca sistem de operare principal din aceste și alte motive. Sunt dispus să le tolerez doar ca o urgență pentru a începe ceva special. Nimic mai mult.
1. deci vă rugăm să link la nr
2. adevărat, dar în cadru ai tot OS cu de toate, adică chiar și cu găuri de securitate dacă nu-ți pasă și nu rulezi jocuri pe el
restul este irelevant, vorbim de diferențe de OS. da, Apple Mac-urile sunt PC-uri normale pe care pot fi instalate și Windows, ceea ce fac mulți utilizatori de Mac, deoarece pentru utilizarea de zi cu zi în viață, de multe ori osx pur și simplu nu este suficient. dacă îl aveți instalat pe computer, atunci sunteți de acord cu instalarea lui cu declarația mea.
1. Ce instrument de virtualizare utilizați în Windows, trimiteți un link către acesta.
2. Potrivit dvs., maxOS nu este suficient pentru viața de zi cu zi, dar nici nu puteți descrie ce îi lipsește.
Dimpotrivă, viața mea normală pe computer s-a îmbunătățit semnificativ după trecerea la macOS, la fel ca și colegii mei și soția mea. Folosește chiar și niște software care nu există pe Windows sau există într-o formă foarte respingătoare. Pentru ea, care nu este tehnician, trecerea la macOS a fost o binecuvântare și nu este un utilizator obișnuit doar al unui browser și al unui client de e-mail.
1. Am spus că nu înțelegi https://technet.microsoft.com/en-us/library/hh826068.aspx
2. vezi postările mele de mai sus, dar nu le înțelegi, așa că e greu
Trebuie să te împaci cu faptul că zilele în care nu era nimic pe mac s-au încheiat și ai adormit în dezvoltarea tehnologiei.
http://www.vmware.com/products/fusion.html
https://www.virtualbox.org
https://www.parallels.com/eu/all-products/
https://www.winehq.org
https://www.codeweavers.com/products/crossover-mac/download/
Eu zic ca nu ai inteles. vinul și lucrurile bazate pe el sunt cele mai apropiate, dar nu este același lucru. Am nevoie de un stilou și tu mă umpli cu o bucată de cretă
A, așa că ar trebui să aleg un singur lucru specific macOS fără de care nu pot trăi și să-ți arăt cât de inutil este Winsows? Nu, nu o voi face, deși există zeci de astfel de lucruri, nu cred că este rezonabil.
Acceptați doar că totul merge pe Mac cu faptul că fiecare platformă are specialități pe care nicio altă platformă nu le are. Cu toate acestea, le puteți rula în virtualizare pe un Mac. În Windows, totuși, virtualizarea mcu nu.
Mi-ai cerut un exemplu și ți-am dat un exemplu de ceea ce aveam nevoie în acea zi anume. nu era un exemplu de ceva ce trebuia să inventez în mod deliberat. de fapt, când folosești mac os în mod normal, trebuie doar să ai windows-ul instalat, în caz contrar, gradul de utilizare al computerului este de aproximativ jumătate (dacă nu scrii doar texte pe el și răsfoiești FB), cred că asta spune totul.
Ei bine, asta e destul de stupid. Potrivit dvs., gradul de utilizare este cam la jumătate, dar nu puteți enumera ceea ce nu funcționează pe Mac.
ai un acord ca un mongol când ignori sensul oricărui alt cuvânt pe care îl scriu
Te rog, anonim, el oricum este complet neconform și pun pariu că nu a folosit niciodată un Mac.
L-am folosit pentru o scurtă perioadă de timp ca student, prietena mea mi-a luat apoi x60-urile cu Windows 7 și am suferit ascultător pentru că îmi plăcea de ea și mi-am spus că soțul meu poate rezista la orice, deci de ce ar trebui să sufere pe macbook-ul ei ( asa era pe atunci plastic alb frumos, nu gluma, mi-a placut HW-ul :), apoi l-am reinstalat pe Windows 7, dar x60s era tot mai bun, mai mic, mai usor, trackpoint..)
Doamne, asta explică. Ai experiență cu MacBook din policarbonat cu Core 2 duo. Dar asta e 2010, la vremea aceea nimeni nu m-a pus nici pe un mac.
Stimate domnule, Astăzi este 2016 și discutați cu interes sub articolul despre MacBook Pro cu TouchBar.
Trebuie să existe ceva magic la acele MacBook-uri atunci când atrag utilizatorii Windows neclintiți să discute despre ele. Nici nu m-aș gândi să scriu în discuții despre Lenovo sau Dell cât de rău este sistemul lor de operare și să laud acolo macOS.
Care este motivul dumneavoastră pentru a contribui la aceste discuții?
„MacBook din policarbonat cu Core 2 duo”... Mi-a plăcut HW-ul, nu a fost nicio problemă cu asta. iar in ceea ce priveste contactul de la osx-ul mai nou, da, il am, dar nu il mai detin eu.
Nu am încercat touchbar-ul, dar îmi imaginez ce mizerie este, este destul de decent (adică pentru mine îmi pot imagina și mulți oameni care îl folosesc, de asemenea oameni îmi imaginez mai ales pe cineva care poate' nu tastați toate cele 10, de cele mai multe ori controlează computerul cu un touchpad și nu trăiește oh IT – indiferent dacă ei îl numesc PRO... de parcă noile macbook-uri s-ar numi pur și simplu macbook și apoi le-au dat PRO sfaturi cu specificații HW ceva mai bune, poate cu 150% profil mai mare, porturi de care oamenii chiar au nevoie, grafică decentă dedicată, nu cred că se va plânge cineva, s-ar putea caca pe gaybarurile aia)
Deci haideți să rezumam:
Conform propriilor cuvinte, ultima dată când ați folosit un mac din policarbonat cu un core 2 duo a fost din 2010 sau mai devreme.
Nu puteți enumera ceea ce lipsește din Mac, enumerați doar software-ul specific care poate fi înlocuit.
Ți-a plăcut deja HW mac din 2010
În calitate de utilizator fermecător de Windows, discutați despre MacBook Pro pentru a le informa utilizatorilor cum nu poate fi folosit și Windows este mai bun.
Aveți o părere diferită de cea a marketerilor de la Apple despre cum să-și eticheteze liniile de modele. Mai exact, nu ați alege desemnarea PRO.
Nu ai încercat TouchBar-ul, dar știi mai bine decât mine, care scrie pe el chiar acum că e o prostie.
Când nu ai argumente, începi să înjuri.
Interesant…
Ai mai uitat un punct, și anume că ești un mongol care nu înțelege multe din ceea ce scriu, atunci va fi aproape exact (dacă uităm inexactitățile din rezumatul tău)
MacBook din policarbonat cu Core2Duo a fost istoric unul dintre cele mai bune laptopuri pe care le-am deținut vreodată, am trecut prin întreaga mea universitate pe el... tastatură excelentă, cel mai bun afișaj al vremii... ușoare, autonomie lungă a bateriei (de 3 ori mai lungă decât celelalte laptop-uri W XP la acea vreme) .
Ultra silențios și, din punct de vedere istoric, unul dintre cele mai fiabile hdd de 2.5 inchi Hitachi, în general, MacBook-ul alb a fost un dispozitiv super silențios, din nou nu a existat un laptop Windows la fel de silențios, de asemenea, nu a existat un laptop cu Windows care să aibă sunet comparabil, MacBook-ul alb a fost mai bun. sunet decât MBP2013-2015, primul MacBook care l-a depășit în ultimii ani este MBP 2016 din acest an.
Și ceea ce încă nu există pe platforma Windows este un laptop care are cel puțin aceeași calitate touchpad ca și Macbook-urile (în general), cu excepția MacBook-ului alb, deși este un dispozitiv din 2009, are totuși un touchpad mai bun decât toate nemernicii cu Windows.
Iisuse Hristos, nu pot să-mi cred ochilor
acesta este probabil primul și ultimul post cu care voi fi de acord de la tine
Deși îmi place macOS, Windows este adesea mult mai universal. Puteți rula 3D studio max sau visual studio în Parallels, dar practic este în detrimentul performanței sau trebuie să aveți o configurație Mac foarte, foarte puternică. Pur și simplu îl rulezi într-o mașină virtuală și își ia întotdeauna taxă. De aceea am tabără de pregătire pe MacBook-ul meu. Virtualizarea înseamnă și strângerea bateriei mai mult. Btw. MacOS poate, de asemenea, mușcă mult :-)
USB-C este un standard excelent. MacBook Pro încarcă cu ușurință MacBook 12′ de la cei doi conectori din dreapta, indiferent dacă este conectat la o sursă sau doar de la bateriile sale. De acum înainte, o singură sursă de alimentare și două cabluri USB-C sunt suficiente pentru călătoriile noastre.
https://uploads.disquscdn.com/images/0215177fe69b67f6c9e2c2c115fcf2b4a85ad1c5f4f81ba1dfd2eec86410a385.jpg
Nu are nicio legătură cu usb c - ai nevoie doar de un cablu și te poți încărca și de la usb 3.1 sau de la un încărcător usb mai puternic (aprox. 15w)
Cunoașteți un computer care ar avea un curent mai mare de 1A la 5V la conectorul USB-A? Îmi poți trimite tipul lui?
Cunoașteți un cablu care ar putea transforma 5V în 20V, astfel încât să pot încărca un MacBook sau alt computer din portul de încărcare a bateriei (BC) 1.2 5A 5V? Vă rog să-mi trimiteți un link către el.
Dupa parerea mea nu exista asa ceva.Aici se arata clar avantajul USB-C care conform standardului poate avea fie 7.5W, 15W, 60W sau 100W si astfel alimenta orice dispozitiv, vezi aici:https://en.wikipedia.org/wiki/USB#Power
Nu poate fi taxat de la lei?
Imi place foarte mult asta, cineva cumpara un MAC cu 60k si nu are bani sa il cumpere cu 500 :-D. Daca ar trebui sa dea tuturor 2 cabluri, ar fi cam neecologic, inutil si scump.
Aceleași căști. Pe cele de la Apple care vin cu iPhone cu mufă de 3,5" le-am folosit de vreo 5 ori în viața mea și, în mod normal, le folosesc pe ale mele, care nu mi se potrivesc în urechi și au un bas mai bun. Apropo, am un modul bluetooth pentru acestea și cu asta mă conectez wireless astăzi (atât la MAC, cât și la iPhone).
Sunt cu siguranță de acord că acum este un moment prost pentru a cumpăra, pentru că va dura ceva timp pentru ca totul să treacă la noul USB-C și să devină la fel de convenabil și sigur ca versiunea actuală. Oricum, schimbarea arată bine. Conectarea tuturor dispozitivelor între ele folosind USB va fi grozavă.
Alternativ, producătorii vor începe să-și extindă activitatea cu utilizarea wireless, o mulțime de lucruri pot fi făcute astfel astăzi și nu trebuie să vă ocupați de nicio cablare ;-).
Pune un telefon MAC, ha ha :-D. Asta numesc eu utilizare practică. Apropo, poate fi dezactivat din setări (blocare cu capacul).
este suficient sa dea 1 cablu, dar consultativ, nedimensionat. si nu e ca folosesc astfel cablul, doar 30% dintre cei care il cumpara au nevoie, este vorba de comoditatea si calitatea serviciilor Apple, care pur si simplu pentru banii inutile au economisit niste bani) strica confortul, e nevoie. 30% din utilizator. și da, este o presiune să cumpăr un alt cablu, dar pur și simplu nu a funcționat așa
"JUST WORKS" trimis de la Apple împreună cu Steve
si asa ma bucur si de introducerea USB-C si ma bucur de faptul ca acum cateva milioane de prosti vor avea de suferit cu MacBook-urile timp de doi ani si astfel vor obliga producatorii de periferice sa adopte USB-C si voi sari în trenul bine câștigat și bine condus și voi avea o tranziție minunat de lină
Simțiți-vă liber să vă bucurați de Lejnovo X1 Karvon ergonomic de neîntrecut, pentru asta aveți toate cablurile direct de la chinez... bucurați-vă de discul ssd intern cu viteză SATA2, care nu are nicio șansă să suporte sarcina în segmentul enterprise. Bucurați-vă de Widle10 cu telemetrie, spyware, adaware și malware, bucurați-vă de zgomotul ventilatorului sub sarcină precum încălzirea Dacia românească, doar că funcționează :)
Domnule, mă întreb doar de ce scrieți în discuția despre MacBook și nu despre Lenovo. MacBook-ul respectiv are un efect magic asupra ta.
Am un mac și discut în articole despre mac-uri. Nu intru deloc în discuții despre Windows.
discuțiile despre lenovo nu sunt atât de vii, pentru că lenovo nu face kokotins și nimeni nu se plânge. Apple, pe de altă parte, a făcut niște prostii în ultima vreme și de aceea e ceva de scris, de aceea :)
https://www.youtube.com/watch?v=D91VxfK8h5k
Am avut AIR cu win și a fost grozav, dar era imposibil să atașez ceva la el. Epl chiar a dormit o vreme. Nu mai vreau niciodată nimic de la EPLA. Își bat joc de oameni pentru că își cumpără lucrurile prea scumpe
Cablul usbc incomplet din pachet este cu atât mai prost când ținem cont că majoritatea oamenilor care cumpără un macbook nou vor avea prima experiență cu usbc, adică fără cablu acasă. Inconsecvența liniilor de model este și ea o nebunie, dar celelalte puncte mi se par destul de exagerate. O persoană care plătește 100 pentru un telefon cu un computer își poate permite probabil să investească într-un cablu USB-fulger. Dacă luăm scenariul opus că Apple ar da un cablu usbc-fulger noului IP, va fi o problemă și o confuzie mult mai mare pentru mulți oameni. Despre căști. Nu știu cine dintre voi ia în serios prostiile Apple despre fulger ca succesor al mufei de 3,5 mm, dar este absolut evident că viitorul, chiar și după Apple, aparține wireless, iar căștile cu fulgere distribuite pe ip sunt doar un opțiune low-end înainte ca wireless să devină mai disponibil. Deși și astăzi căștile wireless relativ decente pot fi cumpărate cu 1300 - 2000, nu aș vedea o problemă cu asta. O persoană care chiar nu poate face față situației actuale trebuie să cumpere modelul de anul trecut, care este complet suficient în ceea ce privește performanța.
o persoană care nu poate face față acestei situații poate cumpăra și altceva decât un iPhone sau un Mac, există o mulțime de alternative bune